کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316338 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کروم موجب تحول دنیای موبایل‌ها خواهد شد

google_Chrome_android

به گزارش سافت گذر به نقل از مجله آی تی؛ ظاهرا گوگل از شرایط پیش آمده برای سیستم‌عامل اندروید و رقابت با اپل به نتایج جالبی رسیده است و قصد دارد تا با تغییرات ویژه خود دنیای امروزی موبایل‌ها را تغییر بدهد و در همین راستا نیز بنا به ادعای مسئولان این شرکت، کروم موجب تحول دنیای موبایل‌ها خواهد شد.

اگر دقت کرده باشید در طول چند سال اخیر سرعت رشد استفاده از اینترنت بر روی موبایل‌ها با یک جهش خیره کننده روبرو بوده است ولی در این میان تنها چیزی که تغییرات چندانی را در زمینه سرعت نداشته است را می‌توان مرورگرها دانست. در این میان گوگل با مرورگر اختصاصی خود یعنی گوگل کروم، توانسته است در رده کامپیوترهای خانگی به توفیق بسیار خوبی دست یابد و در کنار این امر نیز سرعت پیشرفت این مرورگر در رده کامپیوترهای خانگی بسیار مناسب بوده است ولی در رده موبایل شرایط کاملا متفاوتی را مشاهده می‌کنیم. گوگل کروم و یا هر مرورگر وب دیگری بر روی دستگاه‌های همراه، توانایی ارائه عملکرد سریع را ندارند، سرعت اسکرول کردن این مرورگرها نیز در شرایط عادی به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با عملکرد نسخه‌های پی سی نیستند.

مشکلات اصلی هنگامی به اوج می‌رسند که مرورگرهای موبایلی مانند کروم را با نرم‌افزارهای موبایل مقایسه می‌کنیم. نرم‌افزارهای موجود برای شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان نمونه بارز این‌گونه تفاوت‌ها قابل مشاهده هستند و گوگل نیز با آگاهی از این موضوع قصد دارد تا آینده موبایل‌ها را با تاکید بیشتر بر روی مرورگر وب خود ترسیم نماید. در این میان مرورگر کروم دستخوش تغییراتی بسیار زیاد خواهد شد که می‌خواهند در سرعت کارکرد این مرورگر جهشی چشمگیر ایجاد نمایند.

به‌این‌ترتیب به سازندگان نرم‌افزارها فرصتی داده خواهد شد تا به‌جای تولید نرم‌افزارهای عادی برای تلفن‌های همراه، برای تولید نسخه موبایل نرم‌افزارهای رایگان اقدام کنند و با تکیه بر سرعت عملکرد مرورگرهای موبایل، زمان اصلی و تمرکز بالای خود را بر روی بهینه‌سازی عملکرد نسخه موبایل بگذارند.

پاول آیریش به‌عنوان یکی از چهره‌های کلیدی شرکت گوگل درباره این موضوع می‌گوید: «ما سرعت عملکرد انیمیشن در مرورگر خود را تا 75 درصد بهبود داده‌ایم و در زمینه اسکرول کردن نیز با رشدی 35 درصدی روبرو بوده‌ایم. همچنین مرورگر گوگل کروم قرار است تا با سرعت 60 فریم بر ثانیه بر روی موبایل‌ها کار کند.» در صورتی که گفته‌های آیریش را به‌عنوان یک مرجع اصلی در نظر بگیریم آنگاه شرایط اندروید و سرعت عملکرد این سیستم‌عامل همراه با یک جهش بسیار خیره کننده روبرو خواهد شد و شاهد تفکیک این سیستم‌عامل از تمامی رقبا خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21330 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/04/07 تعداد مشاهده: 1797
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Mehran 1393/04/07 23:32
تنهامرورگراندرویدی که سرعتش واقعا بالاست وباسرعت بسیارپاین اینترنت اپراتور
اول ودوم خودشوبهم نشون داد مرورگر پ اف ی ن بودکه خداوکیلی سرعتش دیونم
می کرد که متاسفانه بدلیل رد شدن از ف ی ل ت ر خرابه ودیگه کار نمی کنه
ای کاش ف ی ل ت ر ش ک ن نبود وهنوزسالم بود فقط بخاطر سرعت عجیب وواقعیش می خواستمش.
هادی 1393/04/07 14:57
من از maxthon استفاده میکنم که هم به نظرم سرعت خوبی داره و هم برای صفحه های نسبتا کوچیک مثل گوشی من که حدودا 3.14 هستش امکان فیت شدن توصفحه داره و هرچقدر زوم کنی عرضش از صفخه بیرون نمیزنه
نظر دوستان ومدیران سایت چیه؟